wibiya widget

Καταστάσεις και σκέψεις τρέλας! (Ανέκδοτο)

wedding56 <<Τρελάθηκα γιατί παντρεύτηκα μια γυναίκα που είχε κόρη σε ώρα γάμου.

Σ’ ένα μήνα, ο πατέρας μου ζήλεψε την ευτυχία μου, και αφού ήταν χήρος, παντρεύτηκε την κόρη της γυναίκας μου. Έτσι ή δική μου γυναίκα έγινε πεθερά τού πεθερού της και μητριά μου η κόρη μου.

Εννέα μήνες αργότερα, ή γυναίκα του  πεθερού της γυναίκας μου πού ήταν συγχρόνως και κόρη της, απέκτησε ένα αγοράκι που φυσικά ήταν αδερφός μου –σαν παιδί τού πατέρα μου και μαζί εγγονός της γυναίκας μου, σαν παιδί τού παιδιού της – εγώ δε, αυτομάτως, έγινα  παππούς του αδερφού μου, αφού είμαι σύζυγος της γιαγιάς του.

Ένα μήνα αργότερα, η γυναίκα μου, μου χάρισε ένα αγοράκι. Τότε όμως, η πεθερά μου, που ήταν αδερφή του γιού μου, έγινε και γιαγιά του. Εγώ λοιπόν είμαι αδερφός του γιού μου, που είναι αδερφός της μαμάς μου ή της μητριάς μου. Συγχρόνως είμαι και γαμπρός της μητέρας μου, αφού η γυναίκα μου είναι θεία του γιού της, δηλαδή ενός παιδιού που είναι ανίψι του πατέρα μου. Τότε ακριβός τρελάθηκα.>>               

,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails